VACKRA STHLM

Nu kör jag igång igen! Jag har verkligen saknat bloggandet och nu ska jag sätta igång och blogga på så mycket jag vill! Jag kommer ihåg hur roligt det var att blogga på sommaren för då fotar man så himla mycket! I helgen var jag på peace & love, det var så oberskrivligt roligt! Men Malin har alla bilder så det får ni inte se förens jag har fått dom från henne!
När det gäller läsare kommer jag inte orka anstänga mig särskilt för att få några, jag bloggar, om ni gillar det kan ni föja mig. Om inte, så bloggar jag för mig själv! ;) Igår messade Anton mig och ville att vi skulle till Grönan och se Hassle så vi åkte det, kom en timme försent och missade honom! haha men där fann vi Frida och Elvira så vi promenerade hem med dom istället. Nu måste jag snart sova för ska upp och jobba imorgon, men imorgon är min SISTA dag. ASSKÖNT! oj vilket långt inlägg, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar nya designen ;)

2010-07-08 @ 19:38:41
Postat av: Saraflickan

är han din pojkvän? =)

2010-07-19 @ 18:18:01
Postat av: mimmi.

saraflickan: haha nej han är inte min pojkvän :)

2010-07-20 @ 12:28:11
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0