SPEX.

Halloj!
Min blogglust är nästan helat borta men jag kände att det var dags med ett inlägg. Som jag redan har skrivit så kommer det inte bli lika mycket uppdateringar nu när skolan har börjat. Denna kväll har jag kollat på Slumdog Millionaire. Så jävla sjukt bra film, jag grät (som vanligt) massor, både för hemskheten och finheten. Ni får några bilder från när min klass tog spexfoto. Fotografen var snäll och tog en på mig och tjejerna annrs var det jag som smög omkring och fotade alla. Nu sitter jag och lyssnar på en av mina favoritlåtar och njuter av att det är helg.


vad adina var ser ni nog! :)


elvira och denise var bluesbrothers


malin och tessie var hippies


några av killarna var maffia


och några var millitärer


nisse barzan och nilay


jag & tjejerna. Jag och frida var geeks!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sjukt grmy foto de borde blivit! gillar ketchupen mest, hih (A)

2009-09-05 @ 13:23:24
URL: http://faaunny.blogg.se/
Postat av: KAJSA

hej på dig. nu är det frågestund på bloggen, fråga vad du vill.

hulkenglass.blogg.se

2009-09-06 @ 18:28:43
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0