I'M BACK.

Hello!
Det har inte varit någon uppdatering eftersom jag har varit borta hela helgen. Men jag är tillbaka med massor av underbara bilder. Vi kan ju ta det från början. I Torsdags var det någon slags lekdag i skolan och man var uppdelad i lag med massa ungar och gjorde aktiviteter. Solen sken och alla var på bra humör så det var väldigt mysigt. Efter skolan drog man in till söder med tjejerna och satt under fina blommor med glass i handen. Det var sjukt mysigt. Efter det blev det bio med 17 again. Det är sjukt hur snygg Zac Efron är...här får ni massa bilder! puss


Nisse hittade en ny liten vän


Paridon, Kappe, Archi och några ungar.


Glada tjejer från femman langade poser


Strömmis och Simon


En söt liten kille vid namn Alex som jag och Maja blev kompisar med!


Fina blommor på söder


Fina blommor på söder


Fina tjejer på söder

Kommentarer
Postat av: Jossi

Åh mysiga bilder :)

O härligt att du är tillbaka!

2009-05-04 @ 11:56:18
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: saraflickan

du tar verkligen jätte fina bilder!! vad använder du för kamera? =)

2009-05-04 @ 21:51:26
Postat av: mimmi.

saraflickan: tack så mycket! Jag använder Nikon D40x! ;)

2009-05-05 @ 16:36:15
URL: http://noordins.blogg.se/
Postat av: Maja

hahahah klockrena bilder XD alex är min nya bästis !

2009-05-13 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0