Vi ska till London tjejer!

Hello!
Igår var det en mysig kväll med Malin, Tessie och Elvira. Vi köpte godis för 66 kr (a) och kollade på Melodifestivalen. Verkligen inte lätt låt vann...Men vi pauserna så sökte vi på alla våra favoritband och The Fray och Paramore ska spela i London i maj!! Så vi har bestämmt att alla vi sju små tjejer ska ta ledigt och ta en liten trip till London! va säger ni om det? :) Nu har jag städat hela mitt rum, det var dammigt! Usch. Och sen ska jag plugga svenska och engelska. Bläää.

aja, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI MÅSTE TILL LONDON, ANNARS DÖÖR JAG!!

aAAH, :D:D:D:D:D

2009-03-16 @ 16:38:49
Postat av: Mimmi

JA MEEEED :D VI MÅSTE ! <3

2009-03-16 @ 17:05:46
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0