VÅREN ÄR PÅVÄG!

Ååh! Idag var det bara ett sånt dä underbart vårväder så man bara blir helt lycklig och sprallig! Strålande sol och +8° gud så underbart! Nu vill man bara att all snö ska försvinna och att värdret ska fortsätta så här!
Idag på SO:n kollade vi på en film som hette "Klassen", och det var bara så otroligt hemsk. Det handlade om en kille som blev så sjukt mobbad och den slutar med en skolskottlossning. Den var baserad på en riktig händelse också. I slutet var jag så nära tårar att jag verkligen var tvungen att tvinga mig själv att inte att börja storgråta inne i klassrummet. Så efter skolan för att vi skulle pigga upp oss själva gick jag hem till Tessie med Frida och Adina och gjorde chokladbollssmet som vi svullade i oss. Mysigt. Nu ska jag kolla på nytt avsnitt av One Tree Hill. Pussen

Kommentarer
Postat av: elvira

där är kvinnan i snygga skjortan!

2009-03-31 @ 21:21:23
Postat av: Mimmi

snygga kvinnan med snygga skojortan! peka

2009-03-31 @ 21:25:52
URL: http://noordins.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig bild!

2009-04-01 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0