TÅRAR.

Hejsan,
Kom just hem från elvira. Jag frida, malin och tessie var där och vi kollde på Titanic, jag gråter exakt lika mycket varke gång jag ser den. Det går inte att inte gråta. Tårarna kommer fast man inte kan hjälpa det. Den är så himla fin, man gråter bara av musiken. Efter filmen var mitt och malins fejs helt rödsvullna för vi hade snyftat så mycket...världens finste film helt enkelt. Men det jag gråter över mest är att jag verkligen faller för killar som räddar sina tjejer. Och Leonardo DiCaprio är så himla fin så jag nästan får tårar nu av tanken på honom i filmen. Han är verkligen underbar. Jag kan se filmen om och om igen men aldrig tröttna på den.
Nu sitter jag här och lyssnar på Violet Hill med Coldplay, jag ska kolla på One Tree Hill nu för jag kan inte sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

så vackert..

2009-03-23 @ 11:38:58
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Mimmi

älskar filmen <3

2009-03-23 @ 20:53:24
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0