Klumpiga jag

Jag är bara så jävla klumpig, jag gör illa mig själv, andra och mina ägodelar typ hela tiden,
- jag klev på häftstifrt så det åka ända in i foten! gjorde skitont!
- jag hällde en tekopp över min mobil
- jag kan absolut inte äta normalt, spiller HELA tiden.
- en gång skulle jag vända mig om för att gå iväg i dörröppningen så en hel klass såg mig, och bakom mig stod det en stol som jag ramlade över...
 -jag gjorde sönder min digitalkamera
- en gång på trummorna gjorde jag sönder ett av trumseten
- jag ramlade en gång mitt på fotbollsplanen för att jag fastnade med foten i fotbollsnätet
- jag stod helt stilla på gympan och helt plötsligt ramlade jag på ingenting!
- jag slår i huvudet i en lampa vi har hemma ungefär varje dag
- jag slängde mig på min säng för hårt så att en planka gick sönder...
- jag gjorde världens vurpa på isen här om dagen
- jag tappade mitt puder i marken så det gick sönder
- jag har gjort sönder alla mina linnen

jaaa, listan kan nog gå på en stund till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0