Jag är en snäll syster

Nu har jag hjälp klara med en fotouppgift hon hade i läxa, och snäll som jag är ställde jag upp på att vara modell, vilket inte var lika kul som det låter eftersom hon var tvungen att fota med film! Så jag kan inte se hur bilderna blir! Skitkul! Nu gör jag absolut ingenitng! Eller jag sitter och chattar med lite olika personer & sånt, bara njuter över att vara läxfri! Nu sitter jag här och lyssnar på The Script<3 Och juste! Frida & Tessie, jag laddade ner lite låtar med Paramore! Dom var bra;)
okej , puss hej!
 
jag håller mitt löfte att inte anväda foundation!

Kommentarer
Postat av: elvira

och du ser lika bra ut ändå (;<3

2009-03-04 @ 21:25:18
Postat av: Mimmi

naaaw! <3

sötis ! <3

2009-03-04 @ 21:58:47
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0