FRIDAY.

Hello,
Nu är det äntligen fredag, men en hel helg framför sig! Gud så skönt! Min helg består bara av att plugga då. Nej föresten, min älskade bror kommer i morgon! Wiho! Idag drog jag med mig adina, tessie, mollsan och denise till stan. Vi gick runt och shoppade och sen blev vi så slöa och trötta och behövde socker och kaffe så vi gick till Muffinsfabriken och svulla i oss latte, varm choklad och muffins tills vi var helt proppade! Men det var riktigt mysigt. Tyvärr var vi då tvungna att traska hem sen i världens snöstorm. Jävla sverige, vi vill ha VÅR !

1. Denise, Malin & Adina
2. Latte
3. Fika Fika Fika
4. Dagens köp. Jeansjacka second hand. Tröja Lindex.

Kommentarer
Postat av: vera

jag säger bara vaniljmuffins! men muffinsfabriken, tala om torrt ställe i övrigt. fin jeansjacka föresten.

2009-03-28 @ 17:15:00
Postat av: Mimmi

Vera: Haha , aah väldigt gott! :)

hahah tyvärr körde dom ABBA-medley igen! -_-

2009-03-28 @ 17:50:41
URL: http://noordins.blogg.se/
Postat av: tove

MMMMM...gud va gott!!!

2009-03-29 @ 03:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0