En liten gnutta hopp...

hej bloggen!
Jag ska inte skriva så långt, kom just hem från att ha repat med bandet, det gick ganska bra. Våran lärare gillar verkligen inte mig och bli skitsur varje gång jag käftar emot henne. Fy.
Idag påväg hem från skolan fick jag och frida en liten gnutta hopp om att våren var påväg för vi såg en liten solstråle på marken, men det hoppet försvann ganska snabbt för det visade sig att solstrålen var ljuset från en bil...suck. All den här j'vla snön! Jag vill ha fram med solen, fram med tjolar, shorts, legging och solbrännan!
Nu ska jag ta en dusch och sedan läsa Harry Potter ! Mys!
Puss



bilden har min kära syster ritat !

Kommentarer
Postat av: Felicia.

Snygg bild!!

2009-03-04 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0