ÄLSKADE OCEANEN.

Äntligen, äntligen ÄNTLIGEN!
Känns det som att våren håller på att komma! Så otroligt härligt med solsken! Det var är väldigt mysig idag. Elvira, Denise och Tessie var sjuka så vi andra fick klara oss :) Vi tog Fridas hemkunskaps-bullar och satte oss på taket på ett litet hus och njöt i solen. Och senare när vi hade gympa var inte Adina och jag med och skulle gå iväg och promenera istället, så vi gick till skolgården där man typ aldrig är längre. Och man har seriöst minnen på varje lilla kvadratdecimeter av den skolgården vi gick runt överallt och pratade om hajkull vid nyckelpigorna, trappan där man gick på styltor, klätterträden bakom oceanenhuset klättrade jag och Adina upp i också! Bara alla underbara minnen med alla undebara oceanen-barn.Gud vad man bara vill tillbaka. Man inser hur stor man har blivit när allt är så litet. Vi pratade också om att saknaden efter våran barndomsbästis Agnes också är väldigt stor <3






1. Converse-tjejor
2. Malin, Adina, jag och Frida
3. Min älskade Adina!
4. Den högsta stenen som man inte riktigt vågade stå på...
5. Jag och Adina i klätterträdet
(mobilbilder)

Kommentarer
Postat av: adina

ååh, gud vad man bara vill tillbaka!

älskar dej bästis <3 :)

2009-03-19 @ 20:01:22
Postat av: Mimmi

jaa! verkligen!

du&jag alltid ! <3

2009-03-19 @ 20:41:16
URL: http://noordins.blogg.se/
Postat av: Agnes

nej vad gulligt jag saknar er också ju<3

2009-03-22 @ 01:10:22
URL: http://agnesj.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Agnes: Jag vill tillbakaaa! <3

2009-03-22 @ 01:14:53
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0