EN GNUTTA SOL.

Hello!
Sorry för dålig uppdatering men jag har icke varit hemma. Igår var jag på pastasallad-picnick med Adina Frida Tessie Elvira och Malin. Vi hade mysigt och njöt i den kortvariga solen. Framåt kvällen bar det hem till Tessie där vi även sov. Vi kollade på något av det mest sämsta och konstigaste film jag någonsin sett. Skipped part hette den! Vi svullade jordnötsringar och kollade på mer filmer. Runt klockan 2 kollade vi på Scream. Den var läskig fast samtidigt kul eftersom det var så dåligt gjort haha! Denna kväll ska bara bestå av att packa eftersom det bär iväg till GREKLAND på söndag! Längta Längta! Och för dom som inte visste det så fyller jag faktiskt år imorgon, det ska firas med tjejerna och cupcakes. Oj detta inlägget blev långt. Hej!


adina & frida


tessie & elvira


myyys


Malin


frida & malin dricker te på tessies balkong i mörkret

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

måste bara fråga, var du på H&M på drottninggatan i onsdags? är nästan 100% att jag gick förbi dig!

2009-06-13 @ 22:46:46
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0