GREKLAND.

Heeej!
Nu är jag hemma efter två underbara veckor på Kreta. Jag var där med familjen, morbror Kalle hans tjej Fia, lila kusin Jack, mormor Jujja & hennes man Lennart.  Ni får bilder istället för massa text! Hej!




söta Jack


Mormor Jujja, Morbror Kalle och kusin Jack





Morbror Kalle i zamariaravinen


Greeksallad, mm!


maffig annanasjuice



Klara & Jag påväg till Elafonissos. Glada som alltid!


Tyvärr var det så ljust så man såg knappt vad man fotade så jag fick inte med Kalles huvud vilket var synd...


jack


Fia, Kalle & Jack



Kalle & Jack

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh jag vill också till grekland :)

2009-06-30 @ 10:26:19
Postat av: Jossi

Så himlans härligt! vill också :D

2009-06-30 @ 14:58:35
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har typ exakt sånna dära solglasögon som ligger på stranden! :)

2009-07-14 @ 18:20:50
URL: http://solstollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0