DANMARK.

Hejsan!
Nu är jag hemma efter fem riktigt roliga dagar i Danmark med Vanessa. Köpenhamn är en riktigt mysig liten stad alltså! Mycket finare än Stockholm! Det mesta vi gjorde var att skratta annars så shoppade vi, var på tivoli och gick runt i Köpenhamn. Rikitgt lyckad resa tack vare Vanessa. Puss på henne. Hej!

Vanessa på flygplatsen


denna fick såklart följa med oss från taxfree-shoppen. Men det fick inte Vanessas VISA-kort haha!


jag skrattar åt någon av vanessas sköna kommentarer


vanessa påväg


jag på planet. Jag tror att jag och Vanessa gjorde alla på hela planet irriterade med Vanessas höga skratt och kamerablixtar




Söta Vanessa


I väntan på bussen


vanessa


jag skrattade som vanligt




vi kände att det var viktigt att äta nyttigt under dom härfem dagarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-25 @ 15:14:11
Postat av: Anonym

nice =)

2009-07-25 @ 15:14:34
Postat av: Linda

Så härliga bilder:)

2009-07-25 @ 15:28:51
URL: http://linnda.devote.se
Postat av: anna

din bilder är alltid så hilma härliga :)

2009-07-27 @ 11:26:42
URL: http://annaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0