COLD SUMMERNIGHT.

Var ute och drällde med Waldemar och Frida denna kväll, det var riktigt kul. Vi träffade Denise och Linde också, nice nice! Bilder kommer här!


Fina Frida i kvällssolen


Någon slags hoppsak vi inte riktigt förstod det roliga med...


Jaag, jag vet, det är töntigt att täcka över. Men jag var tvungen...



vi satt på taket en stund och chillade och walle langade poser med min halsduk


ninjaaa


hahah, walles min!


vi misshandlade en kundvagn och gissa vad?


vi fick ut femman!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

stackars kundvagn!

2009-07-06 @ 14:27:27
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Anonym

dina bilder är verkligen snygga, vad har du för kamera?? är dey en systemkamera??

2009-07-08 @ 17:54:57
Postat av: mimmi.

anonym: tack så mycket! ja jag har eb systemkamera, Nikon D40x! :)

2009-07-08 @ 22:26:38
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0