Twilight

Tjenis!
Igår var jag på bio och såg twilight (igen!) men tjejerna:) det var jättemysigt. Först käkade vi lunch på taco bar och sen hade vi lite tid över så vi gick och provade skor och adina och tessie hittade skitsnygga högklackade!
Iaf och sen bar det iväg till bion då och allt var fixat, biljetterna hade vi handen och jag, tessie och adina hade köpt en hollywood-meny att dela på och vi går mot bion och så gör vi det dumma m istaget att vi låter våran egna klumpiga vän adina bära popcorna så när vi går mot ingången så måste såklart adina snubbla (jag vet inte vad det var?) och tappa ut halva innehållet framför några tjejer hon typ halvt kände! HAHAHHA! asså det där är så jävla adina verkligen! :D hahha!

Ja, och sen såg vi bion som fortfarande var lika bra! Och sedan tillbaka till Kärrtorp, Adina, Malin och Tessie skulle hem och då var jag Elvira Camilla och Frida kvar så vi gick hem till Elvira och lagad middag och snackade massa och hade det mysigt. Och sen var vi så omogna att vi satte oss och spelade snusk-alfapet! hahahha. jävla kul asså.
Aja, nu ska jag nog gå ner till köket och göra lite våfflor. Jag blev så jävla sugen på det plötsligt!
hahaha, fattie (a)
PUSS<3


Adina & Elvira <3


Bästa dagen <3


Adina & Tessie <33


Bara så jävla adina :D <33


Frida, Elviras, Camillas och Mimmis sätt att ha kul på.

Kommentarer
Postat av: fia

ÄLSKA TWILIGHT!!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0