Onsdag

Hejsan Bloggen!

Idag var det vanlig dag i skolan. Ganska tråkigt, fast tjejorna piggar alltid upp <3
och efter skolan så skulle jag och elivira gå hem med lite saker, och då träffade vi walle, simon, axel, rikard, buchi (!) och linde på vägen så vi tog sällskap med dom och det var värsta flumm! fan vad vi höll på asså! :D
aja, nu har jag tränat på engelskan eftersom vi har test i morron typ. och vi har svenska läxa till i morgon också - adina har vi gjort den eller ? :D FY FAN, jag vill inte ha tillbaka mitt ekonomi prov vi gjorde i SO ,gick så sjukt dåligt! är det någon annan än jag som typ när man har prov att man bara babblar på om massa annan shitt för att man inte kan frågan ? haha!
aja, okej puss <3


här får ni en mysig sommarbild på min elviruh, ge mig sommar

Kommentarer
Postat av: annie

hej smala ben ba :)

2009-01-15 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0