Mimmi är sjuk

Igår kväll trodde Mimmi att hon var jätteduktig och kom i säng tidigt och kom isäng klockan elva, men när man har sovit till två på dagen innan så är man inte så jättetrött. Så där låg jag och vände och vred på mig. Harry Potter fyra var utläst och jag har lånat ut femman till frida, fast jag ska få den senare idag. Iallafall och så somnar man inte för ens klockan 4 på morgonen. Bra jobbat Mimmi. Så när jag sen ska gå upp klockan halv sju på morgonen så var jag helt enkelt DÖD. Jag kunde inte öppna munnen för mackan ens. Och så hade jag en jävla sprängande huvudvärk, så jag blev hemma idag. Nu ligger jag här på soffan och kollar på Gossip Girl, eyecandy or what? Ed, Penn och Chase <3
Nu ska jag iväg till köket och göra en macka eftersom jag inte har ätit något.
/ M

Jag blev sugen på att sätta in en snygg bild på zac efron, varsegod <3


Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

HEJ SEXIG MÄNNISKA!

han är perfekt

2009-01-13 @ 20:40:51
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Mimmi

SNYGG SNYGG SNYGG! <3

tog bilden av dej, hope that's okey ! :)

2009-01-14 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0