"It's going to be a bumpy ride!"

Hejsan Bloggen!
Jag orkade inte uppdatera igår så nu kommer inlägget. I Fredags så hade jag Harry Potter maraton med alla mina tjejor. Det var väldigt mysigt. Vi såg först ettan, lagade sen middag och sen såg vi tvåa till fyran. Och sen var klockan helt plötsligt 4 på morgonen och alla blondies hade somnat så vi såg femman på morgonen. Haha, jag, Adina och Tessie sov i EN säng, men fick typ sova i samma ställning hela natten, denise och elvira delade på en soffa och malin och frida hade en hel uppblåsbar luftmadrass för sig sjävla :) haha
Nu sitter jag här och lyssnar på Kill the messenger med Jack's Mannequin, älska <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0