2009!

GOTT NYTT ÅR!
Jag hoppas alla hade en mysigt nyår, det hade iaf jag ! som vanligt firde vid me siri, simon och adina +familjer :)
Vi spelade Buzz och sedan på 12-slaget gick vi ut och skrek hah! och sedan sov jag och adina över och vi sov alltså fyre pers på två madrasser. Vi kolladepå HItta Nemo (bästa filmen fan hah!) fast jag såg inte så mkt eftersom jag typ sov hela tiden ... jag och simon somnade väll gansks snabbt med adina och siri låg vakna till 7 dom haha :) och sen vaknade vi väll runt 2 och frukost klockan tre hah! men det var en mysig kväll! pussar <3





Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

BUZZ är så jävla kul! älskar det spelet!

2009-01-06 @ 19:13:38
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

BUZZ är så jävla kul! älskar det spelet!

2009-01-06 @ 19:14:27
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Mimmi

JAG MEEED! :D

2009-01-07 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0