shopping, skinkgubbe, salsa, skratt och söta kompisar <3

halloj omvärlden!
idag har varit en vanlig dag, hah jag ligger typ efter i massa ämen eftersom jag har varit sjuk, hade jävla engelska-test i dag och fan vad jag gagga på ! vette fan vad jag skrev :) och sen fick jag tillbaka en gammal eng grej och fick vg på den så det gick väll bra :) aja, och efter skolan stack jag till säder med elvira och adina, det var jätteroligt och jättemysigt, vi shoppade i rean, igen (a) och åt sedan middag på taco bar :) och sen kom det bästa på vägen hem, vi satt i en kuppe och plötligt dimper det ner en alkis och börjar plötsligt tycka i sig skinka från ett skinpaket vi blir typ skitförvånade och verkligen försöker dölja skrattet, men efter en stund börjar han typ snacka med oss och var skitäcklig så jag och adina  viskar typ " men vi byter vagn.." men våran egna lilla bl00ndie fattar inte det riktigt och vi börjar plötsligt kuta när vagnen stannar på nästa station och elvra fattar ingening och jag och adina hamnar på nästa vagn och elvira var kvar på den andra och vi flabbar typ ihjäl oss och jag rammlar typ in i en skitfin kille ! och sen kommer elvira ! och ja fy fan vad det var kul! :D mysigaste dagen, älskar er <3

och nu ska jag kolla på nya avsnitt av kyle xy och one tree hill och jag har sovmorgon till kvart i tio i morgon ! :D wiiie<3

puss <3

Kommentarer
Postat av: elvira

haha, bara för att jag inte förstår brunetters hemliga språk :O

älskar er me <3

2009-02-04 @ 21:32:21
Postat av: elvira

haha, men inte mitt fel att jag inte fattar brunetters hemliga språk :O

älskar er mee <3

2009-02-04 @ 21:34:39
Postat av: Mimmi

hahah ! livet är hårt elviru :) <333

2009-02-04 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0