Mitt hundrade inlägg!

Hejsan Bloggen!
denna dagen spenderades med frida, malin och tessie. Vi gick hem till Malin och drack te och pluggade.Eller ja, vi pluggade inte så mycket...pratade mest hah. Sedan gick vi och köpte middag, världens godaste thaimat och ben and jerry's! Och efte det gick vi hem till Frida & kollade på Prinsessas Dagbok och Notebook, eftersom Tessie inte hade sett, världens finaste film <3 Och sen kommer man hem och läser på adinas bilddagbok att hon har åkt snowboard och har nu armen i gips! ADINA! Din lilla unge du ska inte ut i backarna!<3 Kom hem nu så vi kan ta hand om dig! Vi saknar dig sötis! <3
Nu ska jag gå och lägga mig, puss!

Kommentarer
Postat av: adina

aaw jag saknar er mee<3

men fyfan vilken bild asså ;)

2009-03-01 @ 22:06:31
Postat av: Mimmi

nä jättesöt juuu ! :) <3

2009-03-02 @ 16:34:26
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0