Längtan efter sommaren

Nu sitter jag här på mitt lilla rum och äter melon, väldigt gott faktiskt, jag börjat tänka på sommaren och att jag saknar den! Är det bara jag som vill ha sommar typ nu? Sommar 09 kommer bli så sjukt underbart<3 Redan massa planerat! Men det är ju några måndader kvar...men man får inte glömma att det är bara två skoldagar till och sen är det SPORTLOV! woho! Kommer bli så jätteskönt att bara dega dega dega i en hel vecka! Inga läxor, inga prov, nothing ! Huga vad skönt :)
Nu ska jag nog lägga mig på min säng i mitt varma duntäcke och anntingen kolla på ett avsnitt av One Tree Hill, eller så ska  jag läsa nåra kapitel i Harry...svårt val. Aja, puss till alla från mig!

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

sv:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! SÅÅÅÅÅÅ FANTASTIIIIIIIIIIIIIIIIIISK! JAG ÄLSKAR HONOM!

2009-02-19 @ 08:16:10
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Mimmi

iiiiih! :D

2009-02-19 @ 18:47:17
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0