Empty Apartment - Yellowcard

Halloj!
En till dag och sen är det lov hörni! :) Yippie!
Idag har varit helt okej, var lite med frida, elvira o walle efter skolan, det var trevligt. Vi åt också lunch hemma hos denise, det var mysigt, förutom att jag spillde mat i knät ungefär 4-5 gånger. Vad är det för fel på mig? Jag har just gjort min hemkunskaps läxa som jag har haft två veckor på mig att göra, men såklart så gör jag den dagen innan den ska vara klar! Jag har också en jävla engelska läxa jag måste göra, men här sitter jag och lyssnar på Empty Apartment med Yellowcard istället, okej fy på mig. Nu måste jag ner och plugga! puss

En gammal bild på mig, adina och frida. Minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0