SNART 2010.

Nu har jag min Nikon D80 och jag är supernöjd! Jag döpte det tillsammans med Adina & Frida och den fick namnet Frippe-Ceasar. Förkortat FC. Lång historia bakom det där namnet ;) Igår var jag och åkte pulka med Adina, Frida, Elvira, Simon, Walle, Rickard och Jakob, sen gick vi hem till Elviras källare och värmde oss och spelade Alias. Grymt kul kväll ;)
Imorgon är det nyår och adina, simon och siri + familjer kommer hit som vanligt! Det ska bli skitkul! Vad ska ni göra på nyår?

Nyår 08/09

Kommentarer
Postat av: saraflickan

Gott nytt år! =D

hur är kameran? ;)

2009-12-30 @ 19:49:21
Postat av: MICHAELA D

Svar: Jo det skulle jag kunna göra! Ska se vad jag kan få fram :)

2009-12-30 @ 21:20:48
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0