FÖRSTA DAGEN.

I min skola är det en tradition att varje skolstart så har vi ett ballonguppsläpp. Alla på hela skolan får varsin ballong. En blå eller en gul. Jag har gjort det sen jag var sex år gammal. I Tio år alltså. Men idag var det mitt absolut sista ballonguppsläpp. Det är så otroligt sjukt. Att om ett år kommer jag komma till nya saker. Här får ni lite bilder från idag och en snygg bild på Adina & Malin som vi tog idag. Jag är också lite panikslagen nu för jag fick en så otrolig halsbränna och ont och trött i hela kroppen. Så jag kanske har blivit smittad av svininfluensan! Aaah!


Jag & några till knöt ihop våra ballonger till en klump


ballonger


söta malin


malin och adina var söta. Båda klädda i tröjor från Monki.


underbaringar

Kommentarer
Postat av: saraflickan

det ser fett häftigt ut med alla ballonger =)

2009-08-22 @ 15:10:01
Postat av: fanny

sv: skjortan har jag köpt på weekdaay, älskar den!:)

härliga bilder :)

2009-08-23 @ 16:16:52
URL: http://fannylewen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0