EN DAG PÅ GRÖNA LUND.

Denna dag så satte vi på Malin nen ögonbindel och drog iväg henne till Grönan för att fira (något försenat) hennes 15-årsdag. Det var riktigt lyckat! Vi åkte massor och hade det mysigt. Vi fick pangväder med sol och varmt nästan hela dagen förutom på kvällen när det började spöregna och hagla! Vilket var lite kul för alla på hela Grönan sprang panikslaget omrkring för att hitta en plats inte bli blöt på. Men nu är jag så trött så jag håller på att ramla ihop. Ni ska få lite bilder men sen går jag och lägger mig. Godnatt!


Malin


Malin blev glad och skrattade mycket :)



haha sötisar!


modiga tjejer


snyggos


delad ful lugg och lite peace utanför bläckfisken


Elvira tyckte nog att elefanterna var lite läskiga, älskar hennes min på den här bilden!

Kommentarer
Postat av: MELLLI

åhh, vilken grym dag för födelsedagsbarnet!! och lyx att ni fick superbra väder på köpet

2009-08-15 @ 17:51:22
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE
Postat av: Sofie

åh, vad roligt med gröna lund! :) fina bilder!

2009-08-16 @ 19:50:51
URL: http://sofiesbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0