SJUK.

Hejsan på alla och förlåt för lite dårlig uppdatering. Men det har inte hänt särsklilt mycket sen senaste inlägget. Igår var det vanlig dag i skolan med rep på kvällen. Repet gick sissodär för min del. Våran bandlärare är inget biggt fan av mig så jag pratar inte jag alltid i trevligaste tonen till henne och då kan det bli lite tjaffs sådär...Men Camilla fyllde år! Så henne överraskade vi  med choklad och rosa serpentiner. Grattis Camilla 15 år! Vad var det vi sa? Sex, moppe och skräckfilmer? Vilket pangår du kommer ha ! ;) idag var jag sjukling. Jag sov i tre timmar i natt och mådde sjukt illa imorse. Har vilat upp mig idag. Pussar & kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

alltid supercoola bilder...









var med och tävla om en permanent länkning på min blogg hulkenglass.blogg.se! länkningen får vara vad som helst, en youtubevideo, en blogg, en bilddagbok, msn - vad som helst, upp till dig!



ha en fantastisk dag, och var jättegärna med och tävla!

2009-04-21 @ 20:31:29
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0