onsdag...

Hola! :)

Sorry att jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen (a) haha.. men nu kommer det ett inlägg!
Idag har jag varit i skolan, hade so , idrott , och no med Karl Hurtbulle ! Och det var hans sista dag idag JIPPIE!
Asså jag pallar inte med NO:n fö vi ska ha noprov 9/9 och jag måste plugga på ! Men jag och adina ska på studietid i morron och kicka ass haha , drev.
Nu är det idol på tv...men jag pallar inte se för asså det är fan likadant varje år, nåra kommer in och gör bort sig nåra är asbra och sen är det en som vinner med det är den som kommer tvåa som får karriär. Iaf jag pallar inte se.

Idag fyllde pappa år . GRATTIS PAPPI <3

hahah! juste nu har trummorna börjar och i måndags när vi började fan vad jga garva haha , vanessa ba satt och spelade och så var det ett skitsvårt komp som vi typ inte fattade alls , men jag satt och försökte o vanessa ba helt plötsligt
-ÅÅÅH! det går inte!
och slänger trummpinnarna ner bland alla sladdar och våran lärare blev skitförvånad ba jahaaa... HAHAH och sen trasslade hon i sig och försökte få fram dom hahah! Vanessa lilla:)<3

nu ska jag kanske plugga lite...
GONATTPUSS<3

Kommentarer
Postat av: vanessaaa

hahhha fick fan diagnosen damp där ett tag asså :)

loveU!

2008-09-03 @ 21:13:45
Postat av: Mimmi

HAHAHA , hunny:D <3

2008-09-04 @ 21:00:00
Postat av: TRW

HAHAHAHAHAH fan va sköna:D

2008-09-07 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0