BlaBla

Favortiter just nu:

Band: Jonas Brothers !<3 lätt.
Låt: Australia - JB, Are you gonna be my girl - Jet ,
TV-serie: How I met your mother , Kyle XY , One Tree Hill
Mat: TacoBar 4life!
Färg: Svart , Blå , Röd
Skolämne: Hmm , Engelska kanske
Film: Titanic och 8mile
Skådespelare: Johnny Depp
Kändis: Okej , nu kommer det komma en lång lista här: Joe Jonas, Rikard DeBruin, Bam Margera, Matt Dallas, Jean Luc Bilodeau, Josh Hutcherson, Chris Brown, Ryan Schekler, Zac Efron, Chai, FRED, Björn Gustafsson, Anastasios Soulis o nu kommer jag inte på nåra fler
Veckodag: Fredag&Lördag
Godis: Jag lever för choklad
Glass: BEN&JERRYS!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny video med fred nu !!! kollakolla : D jean blallaba i kyle is qtie :)

2008-09-05 @ 21:24:19
Postat av: Mimmi

HAH , är det när han gör audition för skolpjäsen ?? :D

jag vet han är så jävla söt! jag dööör :D <33

2008-09-06 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0