Prao Prao Prao

Shosan Bloggen!
Idag ver det tredje dagen på praoen, men idag var Lelle snäll och lät oss sluta redan klockan ett! :D Så Frida och jag drog till IKEA och tittade runt lite där och köpte lite små saker och sen tog vi gratis-bussen in till T-centralen och shoppade lite, jag köpte en almenacka och båda köpte varsina par skoor :) Jag köpte typ några fake-uggs för 300 kr på dinsko och frida köpte skitsnygga svarta skor med lite klack ^^ kommer bilder från praon senare med bloggen krånglar som fan ! :/
JUSTE! Nu äre bestämmt! JAG SKA PÅ CHRIS BROWN! :D IIIH! 23 januari med vanessa tove julia och linda! LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA!

Kommentarer
Postat av: tovisen

AAAAAAAAAAAAAAH!:D

2008-11-19 @ 21:31:10
Postat av: Mimmi

LÄÄÄÄÄÄÄNGTA! :D

2008-11-24 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0