Ledigdag med Frida

Shooo
Idag var jag Frida lediga från praoen dåra:) helt okeejj.
Vi ringde varandra runt typ två för båda vaknade ty
ett haha :) och sen hade vi lite problem att komma på
någort att göra såvi bestämmde oss tillslut att hyra
lite filmer :) Vi hyrde Narnia 2 prince caspian
som var bra :) Med ganska fina killar (a)
fast man kan ju inte säga att min koncentration
var på topp :) Höll på och tjickla Frida
hela tiden haha :) Juste, vi köpte grönsaker
och gjode dipp också. Nyttiga och duktiga !
Det är så jävla goooott! Och sen hyrde vi Brudens
Bäste Man
också. Det var väll helt okej.
Satt och klagade på Patrick Dempsey hela tiden ba!
-Tror att är stygg ba!
-Tror han ska få ligg ba!
-Tror att han är Bond ba!
-Tror att han är det som kom på kaffemuggshållare ba!
Hahaha, och så gik det på:)
(Tove hur i helvettes fan kunde vi tycka han var snygg?! :o )
Jaa, man kan väll säga att jag har börjat geeka Harry Potter
rejääält! Började läsa andra boken i lördags och jag är typ klar
med den snart :) JÄVLIGT snabbt läst med min
snigel-läs-hastighet :) Och jag och Frida har kärat ner oss lite
i Rupert Grint också (a) hahah. Och en grej jag är jävligt
sur för är att det är 15-åra gräns på Twilight! För det vill jag
se som faan! Jag och Frida har girat en liten plan. Vi ska typ
smyga in i en liten biograf när det gått några veckor och filmen
inte är lika stor längre ^^
Aja nu ska jag gå och läsa! (Verkligen inte likt mig att säga så!)
Aja, men vi synes pungråttor! Hade mysig dag med Frida iaf.
MimmiMupp <3 FridaFjollan!
hahah "asså frida het de det är så jävla bra, jag är fan avundsjuk!"
hahaha :)
aja, PUSS!<3
/Mimmi

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

du kan inte vara seriös att du tycker att Ben barnes eller vad han nu heter i Narnia är snygg! han är så hemskhemsk!

men William Moseley är inget man tackar nej till (a)

2009-01-06 @ 19:22:23
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahahah!

Nej Nej Nej!

Jag tyckte att William Moseley var väll rätt söt men sen tyckte min kompis att han lillebrosarn var söt typ, men ben? NEJ ! :D

2009-01-27 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0