Ny blogg !

Tjena Mors!

Då har jag då skaffat en blogg! Som jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan...(a) Jag vill tacka min syster som typ har hjälpt mej...eller inte hjälpt mig hon har gjort allting så har jag bara bestämmt hur det ska se ut hahah : ) jag är totlalt värdelös på html.

Jaa..då har man börjat 8:an då...shitt! är jag så stor ?! :O iallafall, 8d. Fast det är inte många klasser vi har hetat 7a och 7b men då har lärarna kommit på att vi ska byta så vi ska heta C & D i stället, jag vet inte varför. Vi har typ jättjobbigt schema , vi slutar typ 4 fyra dagar i veckan! Joooobbigt. Jag, Frida och Elvira tröstade oss själva i går med att åka till stan och äta på taco bar (a) FATASS ! : ) haha men det var nice ;) Våra lärare har bestämmt att köra pang på schemat redan andra dagen så idag har vi haft Bild , Engelska , Matte , No och So. Nilay, jag och Angelica ägade lungt på matten:)
I morgon har vi B-språk ska få ny extra engelska lärare . hoppas det bli någon bra...Emelie  nej tack hahah .
Haha jag slänger in ett inlägg i morron om jag kommer ihåg! Yippie! Vi har sovmorron i morron! Halv tio here I come (;
Pusskrig och gonatt ! <3
/ Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0