Äntligen Fredag !

YIPPIE ! :) äntligen helg ! , asså jag är helt slut efter första veckan...
idag har vart en ganska skön dag hade svenska med rollspel , sen hade vi matte och jag, nilay och angelica gjorde bort oss för hela klassen :) hahahah! sen hade vi läsning och jag , frida o elvira satt typ i bilioteket och asflabbade hela tiden för Elvira gjorde en rolig rörelse när fridakliade sig på benet ! HAHAH , vilken humor :D haha sen hittade jag , walle och elvora några piprensare och gjorde mustacher av dom haha det var skitkul ! :) sen hade vi fredagsfika det var nice :)

efter skolan stack jag , frida , walle och denise en stund hem till elvora och spelade GH  , sen stack denise och vi andra åt mellis och typ kastade havrefras på hela köksgolvet :) hahah sen började jag och wallebråka ochytp gormade på varandra och frida och elvira satt emellan och blev typ skitförvånade ! hah!  , hahah fast vi blev sams :) sen stack jag elvira o frida in till stan och åt m iddag på taco bar oh pratade om allt möjligt sen när köpte vi godis och jag gjorte TOTALT BORT MEJ I GODISAFFÄREN ! hahahha , men mitt godis var oätligt för det smakade tvål ! urka ! <---frida style. hahah och sen gjorde frida bort sej när hon skulle planka på tuben hahah hon kom typ halvvägs in i spärren sen fastnade hon och typ stod och juckade och försökte komma ut ! hahahah elvira ba viksa till mej:
-asså mimmi vi känner inte henne ...
HAHAHHA :D sen typ kollade vi på NileCity<3! och körde Eye Toy tills vi blev helt slut! :D hahah , jag vann typ alla matcher! jag är så jävl grymm ! :) hahah ,
juste ! adina var sjuk idag.... :( KRYA PÅ DIG DINSKON <3

okej ! allt för nu ... ha en bra helg!

PUSSKALAS ! <3

/ Nöörden

Kommentarer
Postat av: fridaa

haha, godis affären var ändå bäst! hahaa :D lika kul varje gång man tänker på det : D <3

2008-08-23 @ 11:59:05
Postat av: Mimmi

HAHAH , nej asså fan va jag skämms ! :D

2008-08-23 @ 22:47:01
Postat av: elviraa

hahah, asså tjejer :D



DINSKO (; <3

2008-08-25 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0