Under 2008 har jag...

  • sett zac efron med riktiga ögon
  • ridit på en elefant
  • haft en fjortis-period
  • sett Björn Gustafsson två gånger
  • fått mina första betyg
  • börjat läsa harry potter
  • fyllt 14
  • haft sönder 14 par hörlurar
  • ätit sushi (äckligt!)
  • Skaffat tusental med kändis-kärlekar
  • varit i indien
  • fått en kram av RMK
  • fyllt på en leksaksmaskin med bollar
  • haft ben and jerry's kväll med min älskade tjejor
  • börjat blogga
  • målat om mitt rum
  • börjat spela i ett band

Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

vad kul saker du gjort :D

2009-01-02 @ 01:14:14
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jajjemen ! ;)

2009-01-03 @ 02:26:33
Postat av: KAJSAHERSELF

RÖRDE DU INTE HONOM!? SÅG DU BARA HONOM!?

jag måste bara säga att jag drömde om honom inatt. att han kom tillbaka och vi skulle dit igen! det var fantastiskt. flash-back

2009-01-06 @ 19:12:51
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha:) nää jag såg han bara, men jag var hade inte stått och köat lika länge som du ;)

2009-01-07 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0