Min iPod

Något av det bästa jag vet är att sätt på mig mina ipod-hörlurar med bra musik i ipoden och sätta så hög volym så det nästan gör ont i öronen. Det är så jävla skönt och bara begrava sig i musiken. Julen 2006 fick jag en fin blå ipod nano som jag hade i ett och ett halvt år men den hade "bara" 4 GB minne och jag vill ha mycket musik så jag tog mina sparpengar i sommras och köpte mig en ny gröön ipod som hade 8 GB minne. Jag gillar den väldigt mycket, fast jag bli lite sur eftersom jag köpte min för 1800 kr och nu finns det NYA ipod nanos (i otroligt snygga färger!) för typ 1300! Irriterande. Men just nu hatar jag min nuvarande ipod eftersom den sprakar så otroligt mycket när det är hög bas. Det är väldigt irriterande. Som i går när jag inte kunde sova och skulle lyssna på lite musik och så klickade jag fram Chris Browns With You<3 och i varje bas så sprakade det. Inte så lätt att somna till det! Jag fick ju 1200 kr i julklapp och jag har massa sparpengar så jag vill köpa en ny. Men jag vet inte Det änns lite...ha två olika ipods på ett halvår liksom....vad tycker ni?

visst är den lila skitsnygg?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vänta till nästa generation iPod kommer om du nu vill ha en ny, det är bättre att spara pengarna nu på något konto med bra ränta istället för att bara spendera dom när du har en hyffsat fungerande iPod. När den inte ens går att sätta på eller lyssna på då är det dags att köpa en ny.



Btw gå in på equalizer-inställningarna om det sprakar mycket, då kanske det inte sprakar lika mycket.

2009-01-03 @ 01:59:41
URL: http://vaesterbron.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Låter bra ! ;)

okej , tack för tipset!

2009-01-03 @ 02:25:21
Postat av: Mimmi

Jg testade det! Det funka! Nu är Mimmi glad! Yippie ! :D

2009-01-03 @ 02:39:41
Postat av: elvira

aah, vänta lite. såg en snubbe i dag som hade en väärsta snygg ipoden, har aldrig ätt den förut :o den kanske kommer hit, då kan du köpa den :)

2009-01-05 @ 00:53:41
Postat av: Mimmi

Vad var det för ipod? :) <3

2009-01-06 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0