GOKAAART!

Hejsan Bloggen!
Idag har jag gjort något som var så jävla jävla kul! :) Jag har åkt GOKART! Eftersom Elvira fyllde stora 15 år för en månad sen så blev det presenten, men Elvira hade ingen aning om någonting, hon trodde att vi skulle åka till stan. Och sen när vi är påväg till tuben kommer denise och adina springande bakom henne och drar på en ögonbindel som det står Birthday Girl på. Den har hon på sig hela vägen till Gokartbanan och där sliter vi av den och hon blev förvånad! :) Och det var bara så jävla lyckat! Men så klart så börjar loppet med att våran egna miss jackson fastnar efter typ 15 sek! Och sen....sen när det är typ två minuter kvar så måste såklart Mimmi Nordin totalt tappa kontrollen och köra in i kanten och hamna under alla däcken! Hahah allt stängs av och killarna som jobbade där sprang fram och herregud! :) Aja, skitlyckad dag! Älskar er flicks<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACKTACKTACK för en alldeles underbar dag! <33

bästa presenten, och jag blev väldigt förvånad och glad kan jag säga..

älskar er tjejer som fan asså <33

2009-02-21 @ 21:38:47
Postat av: Mimmi

JAA! Det var så himla lyckat ! :) <3

Vi älskar dig som fan också härligaste elviru! <3

2009-02-22 @ 13:04:37
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0