Chillkväll med totte och vanne !

Hejsan Bloggen!
Igår vare en mysig kväll med vanessa och tove. Vi tog bilder och pratade en massa. Och på kvällen blev det sent och då blev det att jag sov hos vanessa, och klockan var typ 2 på natten och vanessas pappa skulle upp klockan 6 nästa och morgon och jag & vanessa för ett jävla liv och ska hålla på och dra fram jävla extrasäng ba men då vart han lite sur (inte så konstigt, som jag & vanessa höll på hah!) så då slutade det med att jag sov på en liten tunn obäddad extramadrass på golvet med en jävla täckesovsäck ! Haha men jag sussade gott sedan! Och sen låg jag och vanessa och pratade och jag var så jävla trött så helt plötsligt började jag gråta ba: vaneeeessa? hahahh! då låg bästisen där och höll mig i handen <3
o sen får man sms från mamma och får höra att jag ska i väg & ta en spruta klockan åtta nol noll och att jag måste vara hemma klockan 7 så då ställs klockan på 06:30! så hur mycket sömn fick man ? :) haahah pussen!

Kommentarer
Postat av: l

vart har du köpt dina peace örhängen ? :)

2009-02-27 @ 11:46:14
Postat av: vanni

haha as mysig kväll!

älskar dig som fan <3

2009-02-27 @ 12:07:39
Postat av: Mimmi

svar till l: jag har köpt dom på glitter ! :)

2009-02-27 @ 12:55:06
URL: http://noordins.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag älskar dig också stördis<3

2009-02-27 @ 12:55:49
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0