Bowling & Film med tjejorna

hej allihop!

igår var det fredag så jag, adina, frida, malin, elvira oh tessie bestämde oss för att göra något roligt så vi bestämde att vi skulle åka in och bowla! Det var jättemysigt. Förra gången jag var och bowla var jag skitbra jag kom typ delad etta men denna gång kan man inte säga att jag hade den turen! Kom näst sist haha! Elvira vann och fick typ 100 poäng mer än mig! Haha, jag och tessie låg typ sist hela tiden! haha fa vad vi skratta åt våra dåliga in satser ! :) Och efter bowling hade vi filmkväll hos frida vi kollade på in the land of women och she is all that, och mellan filmerna dansade jag och mollan loss i solhattar herregud vad hon skratta! hahaah :) mysig fredag iallafall !<3


Kommentarer
Postat av: Casandra.

ÅÅH! Jag älskar bowling! :D det är så himla kul!!

(fast jag suger på det :D) fina bilder också. vilken kamera?

2009-02-18 @ 22:20:34
Postat av: Mimmi

joo, det var riktigt trevligt att bowla :)

tack så mycket, jag fotar med en Nikon d40x !;)

2009-02-18 @ 22:50:39
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0