ONSDAG.

Godkväll!
Idag så har jag har jag varit med pappas kompis från USA och hans dotter Abby som är här och hälsar på. Det var trevligt. På kvällen så blev det pizza med Frida Elvira och Waldemar. Sen stack vi till vitabergsparken igen men denna gången var det bara breakdace så det var inte lika kul. Så vi gick hem i regnet, på vägen hem fick se walles nya lägenhet också det var riktigt fin! sen drog vi hem till mig och åt mackor och kollade på Robotar (hah!).


frida elvira och waldemar


elvira


walle langade poser


breaking


jag hade en gigantsigt TV4 regnjacka.

Kommentarer
Postat av: MELLI

haha, låter kul!

annars så diggar jag din regnjacka rejält :D hah

2009-08-13 @ 10:55:19
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE
Postat av: linda

han killen var söt :)

2009-08-13 @ 17:18:48
Postat av: MELLI

sv: oh tackar :D

2009-08-13 @ 22:38:32
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0