Måååndag

Shosan Bloggen
Idag vare måndag med trummor med vanessa & bandet med tjejerna. Trummerna var jävligt tråkiga måste jag säga, det var mysigt att träffa vanessa men trummorna fy :) Bandet gick väldigt bra faktiskt :) vi satte typ låten (nästan) direkt! Asså jag är nervös över konserten! :) Nu har jag suttit o pluggat lite NO, kan bara säga att detta prov  kommer gå rätt åt helvette:)  Får sikta på ett G iallafall. Idag fick vi tillbaka våra matteprov, gick väll nogolunda okej, men asså Bahman har på riktigt någon emot mig och adina! Vi typ stog och tjaffsade med honom och det slutade med att han ryker proven ut min hand ger oss värsta mördarblicken och jag och adina fick spunk , skrek och gick där i från och skällde ur all ilska över simon o co. :)hah Ni skulle bara veta hur trött jag är nu! Jag vet att klockan bara är typ halv 10, men jag är jävligt sugen på att krypa ner under mitt varma duntäcke och kolla på ett avsnitt av one tree hill, jag har börjat knarka det igen haha :) asså nathan är söt <3 hahah tror jag banne mej gör det! haha
godnattpuss!  / Mimmi<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0