Fredaag

Hoppsan Hejsan!
Idag vare fredag, inte jättespeciellt för mig eftersom jag har varit hemma i tre dagar, men alltid nice med helg :) idag va det kort dag som vanligt. Men alla var upptagna så då var det bara jag och adina kvar efter skolan så tog tuben in till stan, satte oss på Wayne's Coffe och drack varsin gigantisk kopp med varmchoklad! Godaste på länge! :) Så satt vi där och myste och pratade i typ en och en halv timme. Sen fick vi nog och gick istället runt lite och kollade efter lite julklappar. Men sen blev klockan helt plötsligt fyra och Adina behövde åka hem för hon skulle träffa siri :) Först träffade vi Liora på tuben och sen eftersom det är Mimmi&Adina vi snackar om så måste det hända något, då hamnar vi mitt emot en jävla pervogubbe, först typ skrattade han när liora sa nått sen ba satt och log och stirra på adina hela vägen hem ! hahaha, jag kollade ut genom fönstret och kunde inte siuta garva och adina satt där ba "miimmiii!" hahh! :)
På söndag är det julmarknad, det känns ju jättelyckat :) ingen vill typ gå...jag vill gå! (a) haha aja. nu pallar man inte skriva mer. PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0