DANCING.

Halloj!
Denna regniga dag spenderas med dom två söta plupparna adina och frida. Vi deppade över att lovet snart är slut och muntrade upp oss med chokladbollar. På kvällen stack jag och Frida iväg till Vitabergsparken och kollade på massa personer som dansade. Locking var lätt roligast att titta på. Bilderna blev väldigt suddiga eftersom jag satt väldigt dåligt. Men jaja. Jag borde tagit med mig teleobejktivet som Frida sa men jag var för envis för det. På kvällen träffade vi adina igen och kollade på Grease och fick flashbacks från barndommen. Här har ni bilder. Hej!


Innan det började var jag och Frida snygga i våra regnjackor


världens skönaste programledaren


några från tyskland som dansade locking


några från polen som dansa breakdans


Kommentarer
Postat av: kristin

jag var också där! =D det var gryymt!

2009-08-13 @ 00:46:52
Postat av: kristin

åh där var ju jag också! det var grymmt! =D

2009-08-13 @ 01:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0