LÖRDAG TILL SÖNDAG.

Hej alla söta.
Igår var jag och grillade med adina, frida, tessie och malin. Det var riktigt mysigt. Men efter ett tag blev typ anfallna av fladdermöss och rådjur så vi gick in och gjorde en spelplan och kallade på andar! Det funkade faktiskt, sjukt läskigt. Sen satt vi i mitt rum med tända ljus och pratade om allt mellan himmel och jord, grät lite ibland. Och idag har jag promenerat runt med adina, frida och elvira i gamla stan och haft det mys. Tyvärr inga bilder från det för jag orkade inte släpa med någon kamera. Skola i morgon, blää. Nu har jag också gjort om lite med designen som ni ser. Jag kände att jag saknade min gamla design så jag gjorde en ny med nya bilder i. Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: saraflickan

det ser mysigt ut =)

2009-09-06 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0