HÅLTIMME.

Hejsan!
Idag hade jag världens skönaste dag. Jag tog spruta på morgonen så jag missade dom två första lektionerna och sen hade vi tre timmas håltimme och kollade vi på film på engelskan och sedan var dagen slut! Filmen vi kollade på hette "can't buy me love" och Patrick Dempsey var med där när han var typ 17 år och han var hur ful som helst! På den långa håltimmen åkte jag, adina och malin in till stan och käkade lunch och åt jordgubbar, mys! Efter skolan bar det av till Farsta med Frida, men det ska vi inte ens tala om!



Söta Malin


Söta Adina

Kommentarer
Postat av: Jossi

Muuums med jordgubbar :D

2009-05-15 @ 18:47:28
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

den där vita "bajskorven" som hon tjejen med den vita jackan sitter på satt jag och min vän i 7 timmar och väntade på zac den 28 september 2008! den väcker minnen! <3

2009-05-15 @ 19:27:03
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0