VÅRKÄNSLOR.

Hello!
Idag är den tisdag. Tre dagar till helg...seegt. Efter skolan var det meningen att jag och Adina skulle göra massa matteläxor eftersom vi har halkat efter med tyo fyra stycken. Men jaa...Adina jag tror att vi får inse att vi två helt enkelt inte kan plugga tillsammans! Haha, nä jag skoja, men det slutar alltid med att vi gör något annat! Denna gång hamnade Adina på golvet.
Vi gjorde inte ens EN läxa, Adina skärpning på oss!
Juste! Jag sitter nu och lyssnar på mina nya skivor som kom idag på posten! Det gick väldigt snabbt...iallafall, jag bara älskar Enough For Now med The Fray! Klicka på länken så får ni höra den underbara låten!
Jag var hos skolsystern förra veckan som sa att man ska dricka tre glas mjölk om dagen så nu sitter jag här med mitt lilla mjölkglas!
Om det var någon annan som märkte det så tror jag att VÅREN började idag! Det var så otroligt härligt att traska hem med Frida och Adina efter skolan i SOLEN!
oj, va långt det här inlägget blev! Aja, puss!


min misse gillar också våren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0