Sista dagen på lovet...

Jag vill inte bara höra den där jävla genomträngande hemska väckarklockarsignalen i morgon klockan halv 7 på morgonen. Jag vill inte.  INTE. Nu sitter jag här vid köksbordet, jag snodde pappas laptop, som har ett otroligt irreterande tangentbord. Mamma står i köket och lagar lasagne, jag är jättehungrig! Jag åt typ en macka till lunch.
Jag har suttit här och kämpat med min bildläxa denna eftermiddag, och jaa...jag tror att folk kommer skratta åt den när jag kommer tillbaka till bildsalen, för fy fan vad ful den blev hahaha! :)

Juste. Hörde ni vad som har hänt med min mobil? Min nya fina mobil. Jag hällde en tekopp över den. AAH! Varför är jag så jävla klantig när det gäller mat? Vad är det för fel på mig? Nu är i allafall skärmen helt blurrig. Mimmi och fina mobiler man måste vara rädd om går inte ihop helt enkelt.
Aja nu måste jag skriva rent en svenska grej på datorn.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0