RUBRIK.

hejsan!
idag var ingen kul dag, jag var på tre lektioner och sen fick jag en sån jävla in in ihelvettes mensvärk så jag fick ligga i söta Malins knä i korridoren, fast det vart inte bättre så jag gick hem...hemma har jag legat på soffan kollat på vänner och läst harry. I morgon ska jag på bio med tjejerna fast inte Denise för hon ska vara med sin pojke hihi. Vi ska sa Slumdog Millionaire. Det ska bli kul för jag har velat se den, nu ska jag äta chokladmousse och kolla på one tree hill.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: denise

med min pojke, haha :) <3

2009-03-19 @ 21:45:05
Postat av: Mimmi

denise: hare så trevligt med pojken:)<3

2009-03-22 @ 13:22:55
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0