NY HEADER.

Godkväll allihopa
För alla som är intresserade har jag gjort en ny header. Var fruktansvärt trött på den förra. Jag vet inte om den är jätteful på pc. För jag har gjort den på min älskade mac. Jag vet att det är väldigt färglös och så, men jag får piffa upp med fina bilder. Nu ska jag ner och äta och sen ska jag bara ta absolut myshemma kväll och kolla på film och äta min underbara Ben&Jerry Bohemian Raspberry. Gud så underbart. Kanske skriver skriver ett till inlägg om jag får lust, kanske inte.
Hej!

Kommentarer
Postat av: denise

det är samma header som förut för mej :( <3

2009-03-22 @ 00:32:56
Postat av: Mimmi

denise: är det? så konstigt...:S

<3

2009-03-22 @ 01:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0