MUFFINSFABRIKEN.

Hejsan Hoppsan!

Idag var hela åttan och badade, det var helt okej. Jag klarade alla simprov iaf. Efter badet jag jag, Tessie, Malin, Vera, Lisa och Heidi till Muffinsfabriken där vi satt och drack kaffe, varm choklad, åt muffins och pratade i några timmar. Det var väldigt skönt eftersom man var väldigt trött efter badet. Nu sitter jag här i soffan och äter middag, mamma har köpt hem Thaimat så otroligt gott! Jag kollar på How I Met Your Mother, fan vad jag älskar den serien, den är så jävla underbar! Älskar verkligen Barney, Neil Patrick Harris! Han är så grym och skön!
Nu ska jag äta upp! Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var myyys! Choklad och vanilj <3

2009-03-14 @ 13:59:37
Postat av: Mimmi

Jaa, massor med mys! Ja gud! den var gudomligt god !

2009-03-14 @ 14:40:39
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0